Meghan Markle
Življenski stil princese, ki se nikakor ne more odločiti, biti ali ne biti princesa. Raje biti.
‘Moja ljubezen nima začetka, moja ljubezen nima konca.’ je odmevala pesem, ki jo je vrtel Netflixov dokumentarec o Meghan in Harryju.
Kazalo
ToggleZ dokumentarcem sta želela povedati zakaj sta se oddaljila od britanske kraljeve družine in prikazati razliko med pričakovanim in doživetim.
Meghan, vojvodinja susseška, rojena kot Rachel Meghan Markle; 4. avgust 1981, je ameriška članica britanske kraljeve družine in nekdanja igralka. Poročena je s princem Harryjem, vojvodo susseškim, mlajšim sinom kralja Karla III.
Meghan se je rodila in odraščala v Los Angelesu v Kaliforniji. Njena igralska kariera se je začela na univerzi Northwestern.
Sedem sezon (2011–2018) je igrala vlogo Rachel Zane v ameriški televizijski pravni drami Suits, kjer je zaslovela in postala prepoznavna.
Meghan Markle, 42, vojvodinja susseška, je lansirala American Riviera Orchard, svojo novo blagovno znamko življenjskega sloga.
To je znamka življenjskega sloga in kuhanja, ki naj bi sovpadala z začetkom nove kuharske oddaje za Netflix.
Po štiriletnem premoru se vojvodinja vrača na Instagram. V Meghanini prvi objavi na družbenem omrežju po letu 2020 je bil American Riviera Orchard najavljen prek devetih objav na Instagramu, ki skupaj prikazujejo pozlačen logotip in grb znamke.
V nekaj urah je imel račun več kot 200.000 sledilcev.
Kraljevi opazovalci špekulirajo, da je logotip v lastni kaligrafiji vojvodinje susseške.
Povabljeni ste na Pinkshop nepozabno kulinarično popotovanje, kjer vsak grižljaj oživi zgodbo okusov.
American Riviera Orchard predstavlja zgodbo o kakovosti, naravi in življenskem slogu.
Nahaja se v slikovitem območju Riviera v Kaliforniji, kjer se prepletata rodovitna zemlja in blaga klima, kar ustvarja popolne pogoje za gojenje najbolj kakovostnega sadja. Ta čudoviti nasad ne predstavlja le običajnega sadovnjaka, ampak je pravo zatočišče za vrhunske sorte jabolk, ki jih gojijo s strastjo in predanostjo do narave.
Meghan Markle z American Riviera Orchard odraža trud za promocijo zdravega načina življenja in trajnostnih praks. Zavedajoč se pomena kakovostne prehrane, Meghan spodbuja ljudi k uživanju lokalno pridelane hrane in podpira prizadevanja za trajnostno kmetijstvo.
Prijava blagovne znamke vključuje kuharske knjige, namizno posodo, posteljnino, vrsto namazov in konzerv, vključno z želeji, marmeladami in maslom z orehi, poleg namiznih pogrinjkov za kartice, za katere je navedeno, da “niso iz plemenitih kovin”.
Druga prijava za registracijo imena vključuje pisalne potrebščine, tekstil, torbe z vrvico, opremo za jogo in vrsto predmetov, povezanih s hišnimi ljubljenčki, kot so povodci, ovratnice, hranilne podloge in ptičje seme.
Meghan se promovira za novo blagovno znamko, kako aranžira rože v kuhinji svojega posestva v Montecitu oblečena v črno plesno obleko.
Video je nastavljen na pesem I Wish You Love Nancy Wilson. Poleg računa Instagram je blagovna znamka predstavila tudi spletno mesto, ki je sestavljeno iz logotipa podjetja in enega samega polja za prijavo na čakalni seznam. Špekuliralo se je, da se bo Meghan odločila za imperij izdelkov v slogu Marthe Stewart ali Gwyneth Paltrow, odkar sta s Harryjem leta 2020 odstopila s položaja starejših članov kraljeve družine.
Blagovna znamka življenjskega sloga bi bila vrnitev v formo za Meghan, ki je pred tem intervjuvala slavne prijatelje in delila recepte.
Pisala je bloge o potovanjih, lepoti in hrani na The Tig spletnem mestu o življenjskem slogu, ki ga je zaprla, preden se je poročila s Harryjem.
Avgusta lani so poročali, da naj bi se The Tig vrnil, potem ko je Urad ZDA za patente in blagovne znamke Meghanini prijavi za blagovno znamko spletnega dnevnika izdal obvestilo o dovoljenju, kar dejansko pomeni, da nobeno drugo podjetje ni nasprotovalo temu, da je blagovna znamka. Vendar blog še ni oživel in doživel preporoda.
Meghan in Harry sodelujeta tudi pri dobrodelnem delu prek fundacije Archewell, ki se zavzema za digitalno zaupanje in varnost.
Paleta kaligrafske podrobnosti oblikovanja se je spremenila iz preproste črno-bele v bolj ekstravagantno zlato estetiko, ki je bolj podobna kraljevemu vabilu kot ročno napisanemu sporočilu.
Pridružite se Jennifer Lopez in okusite popolnost z Delolo. Izbrana pijača za tiste, ki cenijo vrhunski okus in eleganco brez kompromisov.
Pijače slavnih – Celebrity Brands
Elegantne pijače so nove “dišave”, ko gre za stranske vrveže slavnih, in vse več zvezdnikov s prepoznavnostjo lansira svojo lastno pijačo.
Pijače slavnih – CELEBRITY Tudi zvezdniki obožujejo vino!
Nekaterim je tako všeč, da imajo svoja vina, narejena v sodelovanju z najbolj znanimi vinarji na svetu. Vino Rose Miraval, prestižna zbirka z zvezdniško vsebino.
Alhoholne pijače – Najboljše sestavine narave, za popolnoma edinstveno izkušnjo okusa in vonja.
– Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!
Avtor
-
Z veseljem vam predstavljamo spletno stran Pinkshop, ki je ustvarjena z ljubeznijo do Pink stila, njenih odtenkih ter kombinacijah. Pink je več!
View all posts