ČE STE ZA PINK, STE NA PRAVEM MESTU!

PINK JE VEČ! 💗

Pogoji poslovanja

DomovPogoji poslovanja

Pinkshop.si je spletna trgovina, katere lastnik in upravljavec je storitveno in  trgovsko podjetje Nomadis d.o.o. (v nadaljevanju ponudnik), Starše 31, 2205 Starše, davčna številka SI48423874. 

Cene

Cene v spletni trgovini Pinkshop.si so navedene v evrih in vključujejo davek na dodano vrednost -DDV. Cena ob posameznem artiklu ne vsebuje stroškov pošiljanja. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila in veljajo na dan zaključka in oddaje naročila.

Cena, izpisana ob koncu naročila je končna cena, sestavljena iz cene artikla in stroškov pošiljanja.

Naročila

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri Pinkshop.si. Dosegljivi so ali v uporabniškem računu posameznega uporabnika (dostop preko interneta) ali v podatkovni bazi ponudnika . 

Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova. Račun za naročeno in plačano blago bo kupec prejel po pošti skupaj z naročenim blagom.

Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti na info@pinkshop.si 

Načini plačila

V spletni trgovini Pinkshop.si vam omogočamo naslednje načine plačila:

Po predračunu
Podatke za predplačilo prejmete na vaš email naslov, skupaj s potrditvenim sporočilom za vaše naročilo. Veljavnost predračuna je 3 delovne dni. V tem času so naročeni izdelki rezervirani za vas. Predplačilo izvedete na transakcijski račun upravitelja spletne trgovine Nomadis d.o.o., številka SI56 04515 000 0279 189 odprt pri NKBM, v sklic kot referenco navedite številko vašega naročila v obliki SI00  xxxx.

Preko spletnega servisa PayPal
Spletni servis PayPal omogoča varno spletno plačevanje. Za plačilo lahko uporabite svoj uporabniški račun PayPal ali kreditno kartico, za izvedbo plačila pa ste po korakih vodeni v samem nakupnem procesu.

S kreditno kartico
Naročilo plačate s kreditno kartico neposredno v naši spletni trgovini. Za izvedbo plačila ste po korakih vodeni v samem nakupnem procesu. Ob nakupu vam izdamo račun v elektronski obliki in/ali na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Vsa vaša naročila so v elektronski obliki shranjena v vašem uporabniškem profilu spletne trgovne (Moj račun) in so vam dostopna v vsakem trenutku.

Pravica do odstopa od nakupa in vračilo izdelkov


Kot kupec v spletni trgovini Pinkshop.si imate v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) pravico, da nam v 14 dneh od prevzema izdelkov sporočite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Zavrnjene izdelke nam morate nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh po poslanem sporočilu nepoškodovane, nerabljene, v nepoškodovani, originalni embalaži in v nespremenjeni količini vrniti oziroma poslati na naslov podjetja –  Nomadis d.o.o. Pinkshop.si, Starše 31, 2205 Starše. Za odstop od pogodbe se šteje tudi, če prejeto blago vrnete v roku za odstop od pogodbe (14 dni) brez posebnega sporočila o odstopu, vračilu priložite le kopijo računa.

Postopek vračila izdelkov

  1. V predpisanem roku nam na elektronski naslov info@pinkshop.si sporočite, da odstopate od pogodbe (nakupa).
  2. Izdelke je potrebno nemudoma oz. najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu od pogodbe na lastne stroške in nepoškodovane, nerabljene, v originalni embalaži ter v nespremenjeni količini vrniti na naslov podjetja –  Nomadis d.o.o. Pinkshop, Starše 31,2205 Starše.
  3. Vračilu obvezno priložite račun. Pošiljka mora biti ustrezno zaščitena, nepolepljena in nepopisana.

Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od odstopa od pogodbe. Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom kot ste ga uporabili pri nakupu ali na vaš TRR. Vračilo prejetih plačil lahko zadržimo do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste izdelke poslali nazaj.

Vračilo:
Preprosto vrnite artikel v prvotnem stanju in embalaži v 14 dneh od prejema vašega naročila za zamenjavo ali vračilo kupnine. Zaradi zdravstvenih, varnostnih in higienskih razlogov ne bomo mogli ponuditi vračila, zamenjave za rabljene artikle.  Če je vaše naročilo vsebovalo brezplačno darilo, bo treba tudi to vrniti, da lahko prejmete vračilo.

Dostava

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS.

Prosimo, upoštevajte: vsa naročila so poslana in sledena. Ko vaše naročilo zapusti naše skladišče, boste prejeli e-poštno sporočilo s potrditvijo odpreme, vključno s kodo za sledenje. 

Rok dobave izdelkov, ki so na zalogi, je praviloma od 1 do 5 delovni dni za dostavne naslove v Sloveniji, razen če dostavne služba na posamezni dostavni naslov dostavlja pozneje. Dostavljamo tudi v vse države EU. Cena dostave je odvisna od države in količne/teže. Dostava v tuje države je od 3 do 10 delovnih dni.

Oddaljene lokacije, neugodne razmere ali težave, povezane s kurirjem, lahko povzročijo zamude. Včasih med prazniki ali obdobji zasedenosti lahko dostave trajajo dlje. 

Rok dobave za dostavne naslove v Sloveniji je naveden ob izdelku ali v košarici ob nakupu v spletni trgovini. Vsak artikel iz spletne trgovine je dostopen v razumnem roku, razen če dostavna služba tega ne zagotavlja in je to izrecno zapisano ob izdelku ali v košarici. Ob sobotah, nedeljah in dela prostih dnevih trgovec odpreme blaga ne izvaja.

Kupec oziroma naslovnik je dolžan ob prevzemu preveriti količino in kakovost blaga. Kupec se izrecno zavezuje, da se, zaradi kasnejše dostave blaga ali drugačnega načina dostave blaga, odpoveduje drugim načinom za povračilo nastalih stroškov, plačane kupnine in plačanih stroškov dostave blaga, kot so na primer odškodninski zahtevki v obliki civilnih tožb in podobno, obdrži pa vse ostale minimalne pravice v skladu z določili 23. in 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov.

Stvarna napaka

Opredelitev stvarne napake

Napaka je stvarna:
–   če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
–   če izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
–   če izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
–   če je prodajalec izročil izdelek, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Preverjanje primernosti izdelka

Primernost izdelka za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

Uveljavitev stvarne napake s strani potrošnika

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena potrošniku. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve potrošniku.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
–   odpravi napako na blagu ali
–   vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
–   blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
–   vrne plačani znesek.

Pravico do uveljavitve stvarne napake natančneje opredeljuje Zakon o varstvu potrošnikov. Po Zakonu o varstvu potrošnikov in po teh splošnih pogojih poslovanja je potrošnik fizična oseba, ki pridobiva ali uporablja blago in storitve za namene izven njegove poklicne ali pridobitne dejavnosti. Za uveljavljanje stvarne napake s strani kupcev, ki niso potrošniki, se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja.

 Reklamacije

Kot kupec lahko izdelke reklamirate, če izdelki nimajo lastnosti, ki smo jih izrecno obljubili, če smo vam poslali napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali  če izdelki kako drugače odstopajo od vašega naročila. Izdelke lahko reklamirate v 14 dneh od nakupa in zahtevate takojšnjo zamenjavo za enak, brezhiben izdelek ali pa v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.

V primeru reklamacije lahko v skladu z zakonskimi omejitvami zahtevate zamenjavo izdelka ali vračilo kupnine.

Prijava poškodovanih pošiljk

V primeru, da je pošiljka fizično poškodovana, v njej manjka vsebina ali kaže znake odprtja, ste kot kupec dolžni sprožiti postopek reklamacije pri pogodbeni dostavni službi spletne trgovine Pinkshop.si (Pošta Slovenije, GLS). To storite tako, da pošiljko odnesete na najbližjo pošto v enakem stanju kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj s Pošto Slovenije in GLS bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

 Pomembno

  • Vračilu izdelkov morate obvezno priložiti kopijo računa in opis razloga za vračilo blaga.
  • Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj (razen če je vnaprej dogovorjeno drugače). Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Vkolikor je bila pošiljka poškodovana, reklamacijo uveljavljate pri Pošti Slovenije ali GLS – pošiljko odnesite na najbližjo pošto ali zbirni center GLS v enakem stanju kot ste jo prejeli (ne da bi karkoli dodali ali odstranili) ter izpolnite reklamacijski zapisnik.
  • Svetujemo vam, da za vračilo izdelkov uporabite dostavno službo, ki omogoča sledenje pošiljk in da izdelke ustrezno zaščitite za transport (varna embalaža).

Neprevzeti paketi

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!

Varovanje podatkov in zasebnost

Pinkshop.si spoštuje vašo zasebnost. Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni trgovini Pinkshop.si je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev Pinkshop.si. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa.

Skrbno varujemo vaše podatke pred izgubo, zlorabo, nepooblaščenim dostopom ali razkrivanjem, spreminjanjem ali uničenjem. Podatki so shranjeni v strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Spletno mesto Pinkhop.si skrbi za varnost Vaših osebnih podatkov.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Pinkshop.si in vsi podatki, slike artiklov in grafika, prikazani na spletni strani, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. 

Zakon o omejevanju porabe alkohola (ZOPA)

Skladno s 7. členom Zakona o omejevanju porabe alkohola je prepovedana prodaja alkoholnih pijač in pijač, ki so jim dodane alkoholne pijače, osebam, mlajšim od 18 let.

Skladno z 8. členom Zakona o omejevanju porabe alkohola si trgovec pridržuje pravico, da od vsake osebe, za katero domneva, da ne izpolnjuje starostne omejitve za nakup alkohola, zahtevati da predhodno izkaže svojo starost z dokumentom ali javno listino, s katero se dokazuje istovetnost oseb. V primeru, da oseba to odkloni, mora trgovec zavrniti prodajo alkoholne pijače tej osebi.

Opozorila

Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. Kupec mora biti polnoleten. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe.

Minister za zdravje opozarja: Prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju!

Bodite prvi obveščeni o novicah, kuponih za popuste in nagradnih igrah!

Brez skrbi, obveščali vas bomo izključno o pomembnih novostih

Košarica
Sign in

No account yet?

Create an Account

Na naši strani uporabljamo piškotke za pravilno delovanje strani in beleženje obiskanosti strani. S strinjanjem nam dovolite uporabo piškotkov.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitve zasebnosti

Ko obiščete katero koli spletno mesto, le to lahko shranjuje ali pridobi podatke v vašem brskalniku, večinoma v obliki piškotkov. Tukaj nadzirate svoje osebne nastavitve za piškotke.

Ti piškotki so potrebni za delovanje spletnega mesta in jih ni moč onemogočiti.

Tehnični piškotki
Za pravilno delovanje spletne strani uporabljamo naslednje tehnične piškotke
  • wordpress_test_cookie
  • wordpress_logged_in_
  • wordpress_sec

Onemogoči vse storitve
Save
Omogoči vse storitve